جستجو
تماس با کارشناسان ما

02140660791

پکیج دیواری ارزان

جهت استعلام قیمت روز لطفا تماس بگیرید

 10 خط

 02166143881

امروزه پکیج های دیواری المان جدایی ناپذیر از ساختمان است به همین جهت است که بسیاری از سازندگان به دنبال پکیج دیواری ارزان هستند تا در هزینه های ساخت خود را بدون اینکه از کیفیت ساخت کاسته شود و از نظر آب پایین بیاورند. بنابر این دانستن اینکه کدام برند های داخلی و خارجی این محصول در بازار وجود دارند و کدامیک برای ما ارزانتر تمام می شود می تواند در پیشبینی قیمت کلی ساخت تاثیر گذار باشد. ما در این مقاله ابتدا معرفی برند های خوب بازار می کنیم و سپس شما را راهنمایی می کنیم تا به راحتی بتوانید این اقلام را تهیه کنید.

 

برند های پکیج دیواری ارزان

پکیج دیواری ارزان

قیمت پکیج  دیواری بوتان

بوتان نامی آشنا در سیستم های گرمایشی است. می توان گفت که همه ما با این برند آشنا هستیم و می دانیم که وسایل های گرمایشی مانند آبگرمکن ، پکیج ، بخاری و … را تولید می کند این شرکت در سال  ۱۳۳۲ به کوشش محمود خلیلی و فرزندش محسن خلیلی با هدف توزیع گاز مایع شکل گرفت پس از مدت کوتاهی گروه صنعتی بوتان با هدف تولید لوازم گازسوز از جمله اجاق گازسوز تأسیس شد. در حال حاضر بیش از ۱۱ میلیون خانواده ایرانی از محصولات بوتان استفاده می‌کنند.پکیج های دیواری این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و از همین رو برای بسیاری از فعالان ( پکیج دیواری ارزان ) در صنعت ساخت و ساز محبوب است.

پکیج دیواری ارزان

قیمت پکیج دیواری ایران رادیاتور

این برند نام آشنا هم یکی از شرکت های قدیمی ودر ایران است که در زمینه ساخت  وسابل گرمایشی فعالیت می کند. گروه صنعتی ایران رادیاتور بزرگترین تولید کننده انواع رادیاتورهای آلومینیومی، پکیج شوفاژ های دیواری و انواع مشعل(خانگی و صنعتی) در خاورمیانه است، همچنین این شرکت یکی از سه شرکت برتر تولید کننده رادیاتورهای آلومینیومی در سطح جهان و یکی از سه شرکت برتر تولیدکننده مشعلهای صنعتی در جهان است و اکنون بیش از ۱۵۰۰ نفر پرسنل دارد.

پکیج دیواری ارزان

پکیج دیواری بوش

بیش از ۱۰۰ سال است که گروه بوش پیشگام جهانی در زمینه فناوری و خدمات در زمینه خودرو ، فناوری صنعتی ، کالاهای مصرفی و فناوری ساختمان است. این شرکت در اشتوتگارت آلمان در سال ۱۸۸۶ تاسیس شد و امروز بیش از ۳۰۰ شرکت تابعه در بیش از ۱۵۰ کشور دارد. یکی از محصولاتی که این شرکت تولید می کند پکیج های دیواری می باشد و در کشور ما یک برند شناخته شده و معتبر می باشد.

پکیج آب گرم چگونه کار می کند؟

وقتی شیر آب گرم را باز می‌کنید یک سنسور جریان آب را تشخص می‌دهد. جرقه‌زن مشعل را روشن کرده و مبدل حرارتی آب جاری را گرم می‌کند. بعضی پکیج‌ها یک مبدل حرارتی دومی دارند که با استفاده از گرمای گاز خروجی آب ورودی را کمی گرم می‌کنند. یک ترموستات میزان گازی که به مشعل می‌رود را کنترل می‌کند تا دمای ار پیش تعیین شده حفظ شود. در قلب بیشتر آبگرم‌کن‌های بدون مخزن (پکیج) یک واحد کنترل الکترونیکی (ECU) قرار دارد. واحد ECU همه کارکردهای آبگرم‌کن شامل کنترل دما، جرقه، جریان گاز و مدولاسیون را کنترل می‌کند. و همچنین مسئول ایمنی می‌باشد، با یک سنسور آتش و قطع کن خودکار گاز که هنگامی که مشکلی وجود دارد عمل می‌کند.

پکیج دیواری ارزان

وقتی شما شیر آب را هرجای خانه باز می‌کنید، سنسور جریان آب که به ECU متصل است، جریان آب را تشخیص داده و پروسه‌ی گرم کردن آب شروع می‌شود. سنسورهای جدیدتر، حداقل جریان را هم تشخیص می‌دهند. بعضی مدل‌ها دارای فن احتراق هستند که هوا را برای پروسه‌ی احتراق به داخل می‌کشند. در همین زمان، ECU جریان گاز را باز و جرقه‌زن را روشن می‌کند. جرقه‌زن تا زمانی که سنسور شعله، آتش را تشخیص دهد، جرقه می‌زند. در مواقعی که مشعل در عرض چند ثانیه‌ی کم روشن نشود ECU جریان گاز را برای جلوگیری از انباشتگی ناامن گاز قطع می‌کند.

شما عزیزان می توانید پکیج دیواری ارزان را در انواع برند های معتبر را از مرکز مصالح تهیه بفرمایید.

مشتری گرامی
برای اطلاع از قیمت و شرایط تحویل از طریق تلفن با شماره های ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ (مدیریت) – ۶۶۱۴۳۸۸۱_۰۲۱ – ۶۶۱۴۶۹۷۴_۰۲۱  با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.
نظرتان راجع به این نوشته
شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد
دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی